Кошик
235 відгуків
Интернет-магазин, в котором Вам всегда рады!

Поширені питання

Як здійснюється повернення?

Для початку визначається причина повернення. Це необхідно для того, щоб розуміти проблему.

Далі слід або обмін неякісного товару на новий або аналогічний, або відбувається компенсація грошових коштів в повному обсязі.

Ваша взуття з натуральних матеріалів?

Все залежить від моделі. В описі до кожної з них є примітка з чого вона виготовлена.

Тому якщо в графі "Матеріал" ― натуральна шкіра, можете не сумніватися, що так і є.

Як визначити свій розмір взуття?

Для цього Вам потрібно користуватися інформацією, що вказана на етикетці Вашого взуття.

Найбільш точними розмірами є US і довжина устілки.

Найчастіше клієнти самі заміряють чіп, але цього робити не потрібно, так як можна помилитися. Тому завжди орієнтуйтеся на напис, яка вказана.

Можлива купівля по повній передоплаті?

Так! Перед тим як оформити замовлення, зв'яжіться з менеджером для уточнення повної інформації.

Продається Вами взуття оригінал або репліка?

Продукція, яку ми продаємо є якісною копією.

Клас копії ААА+, тобто ― це максимально наближена модель до оригіналу по своїм характеристикам.

Зовнішнього відмінності немає, а якість відмінна.

Як здійснюється оплата?

Оплата здійснюється при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти.

Також клієнт може скористатися послугою повної передоплати. У цьому випадку зменшується вартість доставки, тому немає необхідності оплачувати послугу "Зворотньої доставки".

 

Час і процес доставки?

Доставка здійснюється компанією Нова Пошта. Час доставки 2-3 дні з моменту замовлення.

Після відправки Вашого замовлення ми отримуємо номер накладної від кур'єра. Це відбувається на наступний день.

Обмінюєте Ви взуття, якщо не підійшов розмір?

Так, ми проводимо обмін на пару з підходящим для Вас розміром. Оплату за пересилку виконує замовник (клієнт).

Як правильно визначити свій розмір, щоб не переплачувати за доставку?

Щоб правильно підібрати свій розмір, потрібно чітко керуватися інструкціями на картинці нижче:

Після того, як відома довжина стопи необхідно визначити свій ЄВРОПЕЙСЬКИЙ розмір.

Як відбувається виконання мого замовлення? Які терміни оповіщення інформацією після відправки замовлення?

Виконання замовлення відбувається наступним чином. Клієнт підтверджує своє замовлення і погоджує з нами спосіб оплати. Далі необхідний товар відправляється зі складу у відділення пошти. Замовлення приймаються до 16:00 і відправляються на виконання. З тієї причини, що деякі відділення пошти відправляють посилки до 15:30, то замовлення клієнта виїжджає на наступний ранок. Ознайомитися з правилами прийому та відправки вантажу нашого відділення можна тут: https://novaposhta.ua/office/view/id/9/city/Одеса.

Номер товарно-транспортної накладної (декларації) надходить до клієнта на наступний день після замовлення у вигляді смс повідомлення. Пов'язано це з тим, що кур'єр відправляє товар після інформації, що надійшла з офісу. Із-за значної кількості замовлень формується база з номерами декларацій для клієнтів.

ПРИКЛАД #1: Іванов А. А, зробив замовлення 12.01.16 до 16:00. Його замовлення відправляється в цей же день на пошту. 13.01.16 ― Іванову А. А надходить номер ТТН, де зазначається орієнтовна дата доставки та інформація про товар.

ПРИКЛАД #2: Іванов А. А., зробив замовлення 12.01.16 після 16:00.Отже, його замовлення відправиться вже 13.01.16 ввечері, а номер ТТН він отримає 14.01.16.

ПРИКЛАД #3: Іванов А. А., зробив замовлення в п'ятницю до 16:00. Його замовлення відправляється в цей же день на пошту. У Суботу замовлення відправляється. У понеділок ― Іванову А. А надходить номер ТТН, де зазначається орієнтовна дата доставки та інформація про товар, т. до в Суботу і Неділя вихідні дні.

ПРИКЛАД #4: Іванов А. А., зробив замовлення в п'ятницю після 16:00. Його замовлення відправляється у Понеділок, відповідно, номер ТТН надходить у Вівторок.